SUMMER CAMP-EL MUSICAL PARTICIPATIU 3R

Dimarts 9 de maig, l’alumnat de 3r va participar en el Musical SUMMER CAMP, de John Jacobson, Mac Huff i Blanca Boix. Una producció completa de música, dramatúrgia, coreografia i escenografia que ens va explicar les vivències d’un grup de joves en un campament d’estiu. Aquesta activitat s’ofereix als centres d’ensenyament, per tal que l’alumnat pugui interpretar un espectacle de teatre musical, amb música en directe i l’acompanyament d’actors i actrius professionals. Després de set mesos preparant l’obra, van poder demostrar dalt l’escenari les seves habilitats artístiques. Va ser molt emocionant! En aquest ENLLAÇ podeu visualitzar alguns enregistraments i imatges del gran dia.