DENIP 2018

Un any més, el 30 de gener  celebrem el DENIP (Dia Escolar de la No violència i la Pau). Enguany ens hem centrat en la convivència. A l’escola estem treballant, a partir de contes i filmacions, diferents actituds que ens ajuden a conviure (amistat, solidaritat, empatia, tolerància, cooperació,…).

A més, aquest curs, els alumnes de Cicle Superior aniran a explicar un conte als alumnes d’Educació Infantil i Primer de Primària.

A les famílies se’ls demana que hi participin escrivint un desig en la imatge d’ una rajola, per tal  que entre tots construïm el camí de la convivència. Al pati hi haurà diferents murals on poder enganxar-la.

Podeu descarregar-la clicant al damunt de la imatge.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *