CARNAVAL 2017

ORDRES DEL REI CARNESTOLTES (DE DIMARTS 21 A DIVENDRES 24 DE FEBRER)

Tots haurem de complir les ordres que ens doni Sa Majestat el Rei Carnestoltes.

Les ordres d’enguany són:

Dimarts: Un pijama portaràs i molt et divertiràs!

Dimecres: Vine amb la cara pintada, que serà una “xulada”!

Dijous: Cabells pintats o perruca duràs i molt guarnit o guarnida estaràs!

Divendres: Posat una disfressa i vine a fer gresca!.

DIJOUS 23 de febrer a la tarda a les 15:30h (Activitat restringida als alumnes)

• Arribada i Pregó del Rei Carnestoltes.
  • Ball fins l’hora de sortida.

A les 16.25h: S’acabarà la festa i podreu recollir el vostre fill/a al lloc habitual del pati. No us oblideu de dir adéu al tutor/a. Els alumnes de P3 els heu de recollir al porxo del pati, davant del menjador d’infantil.

DIVENDRES 24 de febrer: (Activitat restringida als alumnes)

Els alumnes hauran de venir disfressats des de casa a les 9h del matí. (Preguem, com cada any, que la disfressa no porti elements o complements que incitin la violència, que sigui còmoda perquè els petits puguin anar amb facilitat al lavabo i que ressalti la creativitat).

Tal com venim fent des del curs passat, les activitats programades per celebrar el Carnaval són restringides als alumnes. Amb l’arribada del bon temps us convidarem a veure les nostres danses.

Visca la gresca que ens porta  en Carnestoltes!!!!!