Una tarda especial

La celebració de la Castanyada és especial per als nens i nenes de 6è ja que és tradició a l’escola que es disfressin de castanyers i castanyeres i pugin a buscar als més petitons, els de P3, per baixar-los al pati i compartir una estona amb ells i…. de pas recordar els vells temps jugant una estona amb les joguines d’Infantil mentre els esperen.

Seuen junts en una rotllana, els fan riure, els tapen si tenen fred, els hi deixen els bastons perquè juguin, els calmen si ploren, ballen junts …

Finalment, quan ja la festa arriba al final, els alumnes de 6è reparteixen les paperines preparades pels pares i mares que han ajudat a torrar-les.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *