Primer mes del curs, un nou començament ple d’emoció i novetats!

Aquest mes els alumnes de 4t van començar amb la sorpresa d’esbrinar en quin grup estarien. A pesar de tots els neguits, van acabar tots i totes molt contents i contentes,perquè, a pesar de no poder estar amb tots els seus companys, saben que es trobaran en vàries ocasions, els patis, les excursions i els espais! Que tornen a ser barrejats conjuntament amb 5è i 6è.

Ens van trobar amb moltes més sorpreses: cada classe tenia una capsa misteriosa que, de mica en mica, hem anat descobrint que es tracta d’una invitació per viatjar pel món, De l’escola al món…Comencem el viatge per Turquia i per Mali, i ,durant tot el curs, anirem coneixent més del nostre país i els de la resta  dels grups de l’escola, de de I3 a 6è!

També vam tenir temps de conèixer-nos millor, ens vam dibuixar, expressant com som i que ens agrada, vam jugar, aprenent amb els educadors de la Granja a parlar assertivament…quina paraula més estranya! però ens va servir de molt.

Encara que teníem moltes coses a fer, ja vam començar a fer feina! Hem començat amb les mates, ara ,són una mica més difícils, però estem confiats que, de mica en mica, ens anirem ensortint. Com a novetat, cada nen i nena de 4t té el seu propi chromebook que farem servir, no només per fer les Apps, sinó que també les farem servir per fer consultes, per aprendre a enviar feines, en fi, que en la comunitats de grans, ens anem fent grans!!

Vam ajudar a les mestres a preparar la reunió de famílies, va ser molt divertir fer-ho i curiós saber després com els va costar trobar els nostres perfils i llegir les nostres descripcions.

Vam passar moltes coses aquest primer mes del curs, tenim companyes i companys nous, tenim mestres noves, estem al pis de dalt…Estem segurs que serà un curs ple de reptes i coses noves que aprendre.

Ens acomiadat en aquesta primera entrada del blog, amb la foto de l’excursió que vam realitzar l’últim dia de setembre i últim de jornada intensiva.

Fins la propera entrada!