Sortida Mercabarna

Els alumnes de 4t ens estem preparant per poder resoldre casos clínics. En aquest punt, ens hem trobat la necessitat de conèixer la importància d’una bona alimentació per entendre el funcionament del nostre cos. En aquesta sortida vam poder observar el funcionament de Mercabarna, vam gaudir d’un tast de fruites i hortalisses i vam compartir un dinar tots junts!

Per acabar, volem recordar la importància de menjar 5 racions de fruita i hortalisses al dia, ja que ens aporten moltes vitamines, sals minerals, fibra i carbohidrats.

Vídeo de la sortida: 5 al dia!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>