Menjador escolar

ABRIL 20 138,20 €
MAIG 21 145,11 €
JUNY 15 103,65 €

Menús del mes de MARÇ 24:

Menú BASAL Descarrega aquí
Menú CELÍAC Descarrega aquí
Menú SENSE OU Descarrega aquí
Menú SENSE LACTOSA Descarrega aquí
Menú SENSE PORC Descarrega aquí

Menús del mes de ABRIL 24:

Menú BASAL Descarrega aquí
6A+B Raquel – Anna
Inscripcions des de l’APP de 7iTria  >> AQUÍ

NORMATIVA DEL SERVEI DE MENJADOR 2023/24

Per tal que els infants puguin gaudir del servei de menjador és IMPRESCINDIBLE que estiguin donats d’alta a través de la intranet de 7 i Tria. Podeu veure com donar-vos d’alta al següent enllaç: APP 7iTria

Per al bon funcionament del servei, us lliurem la normativa:

▪ El preu del servei de menjador FIX serà de 6,91€/alumne/dia, IVA inclòs.Es considera FIX aquell nen/a que es quedi sempre el mateix dia de la setmana, com a mínim 3 dies per setmana.

▪ Donades les dates d’inici de curs, els rebuts domiciliats dels usuaris fixos corresponents al mes de setembre es cobraran a finals de mes.

▪ El cobrament dels usuaris FIXOS es farà a mes vençut per als grups d’I3 a 5è, i el grup de sisè per avançat, mitjançant DOMICILIACIÓ BANCÀRIA. En cas de retorn del rebut s’aplicarà un recàrrec de 5 € en concepte de despeses bancàries. Els nens que tinguin 1 rebut impagat dins de les dates establertes i no es posin en contacte amb l’encarregat de la gestió no podran fer ús del menjador fins que no abonin el deute.

▪ Horari de gestió de menjador a l’escola:
09:00 – 10:00 h:
Telèfon: 615 099 866 (Anuska)
Email: menjador@escolanostrallar.cat

▪ El preu del servei de menjador EVENTUAL és de 7,60€/alumne/dia, IVA inclòs.
En el cas dels nens que es quedin eventualment a dinar s’haurà d’avisar a la persona encarregada de la gestió del menjador el dia anterior, dins de l’horari de gestió establert. El cobrament dels usuaris EVENTUALS es farà mitjançant DOMICILIACIÓ BANCÀRIA (a mes vençut) o a través de la nostra web (www.7itria.cat).

▪ En el cas dels nens fixos que per qualsevol motiu no puguin assistir al menjador, s’haurà d’avisar el mateix dia a la persona encarregada de la gestió del menjador (dins de l’horari establert), i se’ls retornarà l’import de 3 € (en concepte d’absentisme). A partir del 3r dia consecutiu avisat dintre de l’horari de gestió es retornarà el 100% de l’import. En cas de no avisar, no se’ls farà la devolució d’aquest import.

▪ Devolució Excursió: 100% de l’import.

▪ Devolució Colònies: 100% de l’import.

▪ Els infants becats pagaran el preu normal fins que no arribin les llistes oficials de becats de l’escola i es puguin aplicar els nous preus i fer les regulacions dels mesos pagats.

▪ Els abonaments de les absències i les regulacions es faran efectius en el rebut del mes següent.

▪ Els canvis de la rutina d’assistència, així com els canvis de domiciliació bancària i les baixes s’hauran de comunicar per escrit a la persona encarregada de la gestió del menjador, abans del dia 3 de cada mes, per tal de poder actualitzar la informació abans de passar els rebuts del mes. En cas de no fer-ho abans d’aquesta data, les regulacions es faran el mes següent.

▪ Les absències i regulacions del mes de juny es faran en el mes de setembre del curs següent.

>> Pots consultar les normes del servei de PÍCNIC a l’APP de 7iTria: CLIC AQUÍ!