Sortida de 6è a la Mola

Aquest dimecres dia 3 d’octubre els sisens i sisenes vam enfilar cap a la Mola. Caminant pel Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i la Serra de l’Obac vam arribar dalt de l’emblemàtic cim. Al llarg de tot el recorregut vam poder gaudir de les magnífiques vistes que ens ofereix el parc.

Vam iniciar el recorregut per Coll d’Estenalles i vam baixar pel Camí dels Monjos. Va ser un dia ple de petites anècdotes i a l’arribar a dalt ens vam sentir satisfets i alegres: havíem arribat al cim. La pujada a la Mola ens demostra que amb esforç podem fer moltes de les coses que ens proposem, i així és com volem encarar el nostre sisè, amb energia i sabent que hi haurà moments de molta pujada… però que sempre hi ha la baixada i el més important: els companys que ens envolten.

Cliqueu a la foto per anar a l’àlbum.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>