Puiggraciós

El dimarts 23 d’octubre els alumnes de 4t vam fer una sortida Puiggraciós per acabar de treballar el tema del relleu de Catalunya.

Vam començar esmorzant i així vam agafar forces per fer el recorregut que ens havien preparat fins al cim de Puiggraciós.

Ens van fer una petita explicació de com utilitzar la brúixola per orientar-nos i en grupets de 8-9 alumnes vam haver de seguir les pistes que ens vam anar trobant pel camí, tot orientar-nos correctament amb la brúixola, fins arribar al cim.

Un cop a dalt, ens van ajudar a identificar els punts geogràfics de referència que teníem al nostre voltant i vam observar el paisatge que ens envoltava. Vam acabar fent entre tots una panoràmica de 360º que tenim penjada a la classe.

Un cop acabada l’activitat, vam anar a dinar i a jugar una estona abans de baixar fins on ens esperava l’autocar.

Va ser una sortida molt interessant i ens ho vam passar molt bé!

Aquí us deixem l’enllaç perquè pugueu veure les imatges d’aquesta sortida.