Els castanyers i castanyeres de 6è

Avui dia 31 d’octubre, els castanyers i castanyeres de 6è han anat a les aules de l’escola a anunciar que el dia de la Castanyada ja ha arribat!

Els alumnes de 6è amb camises de quadres, faldilles amples, pantalons gruixuts, mocadors o boines i cistells, s’han passejat per l’escola. Alguns portaven bastons i ulleres per fer la disfressa més autèntica.

A les diferents aules, els alumnes els esperaven il·lusionats, contents i encuriosits. Els nens i nenes els han rebut amb un somriure d’orella a orella, i els han donat cistells amb castanyes i safates de panellets que s’han exposat al vestíbul de l’escola.

Avui a la tarda, malgrat la pluja, menjarem panellets i castanyes i celebrarem la festa.

Si voleu veure fotografies de l’elaboració dels panellets les trobareu aquí.