COMIAT DEL GRUP DE 6è

Aquest curs malauradament no hem pogut realitzar els actes d’acomiadament dedicats als nostres alumnes de 6è, com és tradició a la nostra escola quan un grup acaba la Primària.

Els i les mestres no hem pogut compartir amb ells/es, colònies, Tibidabo, exhibició gimnàstica, balls, ofrena d’orles, sopar d’acomiadament, festa de fi de curs…i les ploreres de comiat dels darrers dies de curs. Tots plegats, famílies, mestres i alumnes, ens hem perdut molts moments de compartir i gaudir junts.

Malgrat les circumstàncies, ni uns ni altres hem renunciat a recórrer a l’entorn mediàtic per compensar tot el que ha estat a les nostres mans. Els nens i nenes de 6è han preparat una presentació on parlen de qui son, què volen i què s’emporten del Mitja Costa, les famílies ens heu facilitat unes fotografies precioses per poder confegir l’orla i els i les mestres els hem preparat un conte narrant la seva història a l’escola. Tot plegat demostra que som un gran equip i que junts podem aconseguir tot el que ens proposem.

Només ens queda desitjar que els que fins ara han estat els nostres alumnes, aconsegueixin tots els seus somnis i tot allò que es proposin, i sobretot que segueixin sent unes grans persones. Molta sort, ja sabeu on som!

VÍDEO CONTE DELS MESTRES AL 6è 2020

VÍDEO PRESENTACIÓ ALUMNES 6è

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *