CROS DE CERDANYOLA

Resultat d'imatges de gif animados educación física

El pròxim diumenge 20 d’octubre es durà a terme la 21a edició del CROS CIUTAT DE CERDANYOLA organitzat per la secció d’Atletisme i Triatló del CERDANYOLA.

La sortida i arribada estan situades al Parc Tecnològic del Vallès, i els circuits estan al Parc dels Gorgs.

Les inscripcions es poden fer per Internet, és gratuït pels nostres alumnes i té un cost de 4€ pels familiars que vulguin apuntar-se.

Es lliuraran medalles als tres primers classificats de cada categoria i sexe, exceptuant la categoria MINI (nascuts a partir del 2014 i posteriors) que no és competitiva, per tant no en tindrà.

Les inscripcions estaran obertes fins al dimecres 16 d’octubre.

El dorsal s’entregarà el mateix dia de la prova, es recomana arribar una hora abans.

Animem a tots els nostres alumnes i familiars a participar, ho passarem molt bé!

INSCRIPCIÓ PELS ESCOLARS I MÉS INFORMACIÓ CROS CERDANYOLA

COMENCEM UN NOU CURS

Benvolgudes famílies de l’Escola Mitja Costa,

Hem començat un nou curs acadèmic carregats i carregades d’energia positiva. Un curs amb moltes novetats i on demanem la màxima participació de tota la comunitat educativa per millorar entre tots plegats la nostra escola!

Per començar es realitzaran les reunions pedagògiques dels diferents grups. Cal fer incidència en la importància que té pel procés educatiu dels vostres fills/es, la implicació que fa la família en la seva activitat escolar. Les reunions son de gran utilitat per millorar la comunicació família-mestres, aclarir dubtes, conèixer millor el treball que fan els vostres fills/es i també per reforçar als infants que la seva activitat a l’escola és important per a vosaltres.

Les dates són les següents:

P3 Dimecres 30 d’octubre
P4 Dimarts 8 d’octubre
P5 Divendres 4 d’octubre
1r Dimecres 25 de setembre
2n Dilluns 30 de setembre
3r Dimarts 1 d’octubre
4t Dijous 3 d’octubre
Dimecres 2 d’octubre
Dilluns 14 d’octubre

Totes les reunions es faran per la tarda a les 16:45 hores.
Pel bon funcionament de les reunions s’ha d’assistir sense els nens/es.

L’AMPA del centre oferirà servei de canguratge gratuït als alumnes del nivell en el període que els seus pares i mares estiguin a la reunió.
Les famílies que desitgin el servei per altres fills/es el preu serà:
De 16:30h a 18h: 4 € per infant.

JA TENIM EL VÍDEO DELS NOSTRES MÚSICS-COMPOSITORS

El passat 10 d’abril, els nens i nenes de 3er i 4rt van anar a la sala 4 de l’Auditori de Barcelona per a interpretar les creacions musicals treballades dins del projecte “Els compositors entren a l’aula”, el qual dóna tot el protagonisme als alumnes perquè siguin ells els creadors compositors i intèrprets d’una música creada amb l’ajut d’un compositor professional.

CONCERT DE 3R

CONCERT DE 4T: https://www.youtube.com/watch?v=OYpPeaoRkb8

El cicle mitjà visita el CRAM

El divendres 24 de maig vam visitar el Centre de Recuperació d’Animals Marins al Prat del Llobregat. Els nens i les nenes vam fer diferents tallers per saber com cuiden i curen les tortugues marines que arriben a aquest centre. A més a més ens… Llegeix més»

Anem a la granja!!

Els nens i nenes de la classe dels Elefants hem anat a la granja Canpidelaserra. Ens ho hem passat d’allò més bé, hem vist moooolts animals i hem fet un munt de coses: donar de menjar als cavalls, a la vaca, acariciar conillets, un gall… Llegeix més»

Apadrinament lector

Els nens i nenes de P5 i 3r han fet la primera trobada d’apadrinament lector. Els padrins/es han vingut a recollir als seus fillols/es a l’aula de P5 i han sortit al pati a llegir. Mireu què bé que ho han fet!

SANT JORDI

Durant la Diada de Sant Jordi hem participat i gaudit de diferents activitats:

• Els companys de sisè hem quedat encantats amb la venda de llibres tot i que la pluja ens ha visitat.

• Els grans ens han preparat amb els chromebook presentacions de contes i els hem llegit tots plegats.

• Durant tot el matí hem gaudit de l’actuació del conte musical

Ha estat un dia fabulós, moltes gràcies famílies per la vostra col·laboració.