FELIÇ CASTANYADA!!!

Avui celebrem la Castanyada, tot i que vingui passada per aigua! A l’escola els nens i nenes gaudiran de la festa i, els que vulguin, podran menjar castanyes. Els més petits de l’escola rebran una visita molt especial i és que, si no es perd, la Maria Castanyera visitarà els nens i nenes d’educació infantil.

Nosaltres vam voler començar la celebració el passat divendres, quan els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial vam anar a Can Ribas per gaudir dels paisatges de tardor i, a més, vam aprofitar per fer panellets, fer una passejada pel bosc en busca del Marrameu i veure la Castanyera. Ens ho vam passar d’allò més bé!

Sortida a Can Ribas: P3P4P5, Cicle Inicial

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *