Tallers de Precussió i Batucada a l’escola com a cloenda del curs escolar 2020/2021

Aquesta darrera setmana han tingut lloc a l’escola uns tallers de percussió i batucada com a cloenda del curs escolar 2020/2021.
Els tallers han estat organitzats per l’empresa especialitzada SolRe Solidari i s’han dirigit a tots  els grups bombolla de la nostra escola, des de P3 fins a 6è, sempre complint amb la normativa vigent en matèria de sanitat.

Els tallers vam començar amb una breu explicació teòrica dels instruments que es vam fer servir, L’alumnat va conèixer la funció de cada instrument i la manera correcta de tocar-lo. Els instruments que vam fer servir en els tallers han estat els següents:
– El Surdo
– El Contrasurdo
– El contador
– La Caixa
– L’Agogó
– El Rocar o Shakere

Els alumnes, acompanyats en tot moments pels monitors especialitzats, vam tocar diferents cançons i vam gaudir de l’experiència de manera impressionant!