Publicació de les llistes d’assignats, de preinscrits i d’espera

Estimades famílies,

Avui es fan públics els següents llistats:
a) Llistat d’alumnes que han estat assignats al nostres centre i que han de venir a formalitzar la matrícula entre el 14 i el 18 de juny.
b) Llistat d’alumnes preinscrits que van realitzar la preinscripció a la nostra escola però que han estat assignats a un altre centre educatiu. Aquestes famílies han de formalitzar la matrícula a les escoles que s’indiquen en els llistats.

c) Llistat d’espera que correspon als alumnes que no obtenen plaça i queden en espera de possibles vacants.

Les famílies que han de formalitzar la matrícula al nostre centre (llistat a) d’alumnes), rebreu una trucada per part del centre per concretar la cita prèvia i venir a l’escola a fer el tràmit entre el 14 i el 18 de juny