Projecte Fem- Tàndem L’H. Representació de les obres de teatre i agraïment a la Gemma i al José

Estimades famílies,

Com tots i totes sabeu,l’Escola Municipal de Música – Centre de les Arts (EMMCA) fa tàndem amb la nostra escola amb l’objectiu d’introduir la pràctica del teatre en el temps lectiu per tal que l’alumnat pugui desenvolupar l’expressió oral, la comunicació no verbal i les habilitats comunicatives, així com el sentit de responsabilitat i coresponsabilitat mitjançant les tasques cooperatives immanents a la pràctica del teatre.

Aqui us deixem les representacions dels grups de 5è i 6è, però abans, no podem deixar d’agrair als nostres professors i amics de l’EMMCA, la Gemma Deusedes i el José Pérez la seva dedicació i professionalitat cap a la nostra escola i el nostre alumnat. Durant aquest curs tan difícil per a la nostra comunitat, la Gemma i el José, com cada any, han treballat colze a colze amb l’equip docent de la nostra escola de manera excepcional.

Moltes gràcies per la vosatra dedicació i la vostra professionalitat Gemma i José! Ens veiem el curs vinent!

Tambè esperem i desitgem que el proper curs, les famílies i la comunitat educativa del Màrius Torres pugui veure les representacions de manera presencial.