PREINSCRIPCIÓ 2020-2021 Aclariments, canvi assignacions, reclamacions…

Dimarts 7 de juliol es fan públiques les llistes dels alumnes admesos als centres d’educació infantil, primària i secundària.

Us deixem el document amb aclariments, procediments i calendari de reclamacions i peticions de canvi de centre.

– Comissió de Garanties d’Admissió (CGA) de l’Hospitalet de Llobregat. Educació infantil, Educació primària i Educació secundària obligatòria.
Reclamacions en relació a l’adjudicació de plaça escolar

Si es considera que hi ha hagut un error o irregularitat en l’adjudicació de plaça escolar es pot presentar una reclamació davant de la Direcció dels serveis Territorials a Barcelona Comarques en el termini de tres dies hàbils des de la publicació de les llistes d’admesos (dies 8, 9 i 10 de juliol).
Registre dels Serveis Territorials a Barcelona Comarques: c. Casp, núm. 15 (Barcelona) Telèfon: 481 60 00

– COMISSIÓ D’ESCOLARITZACIÓ DE L’HOSPITALET DE LLOBREGAT ENSENYAMENT OBLIGATORI CURS 2020-2021