Els alumnes de 1r visiten l’Hípica d’Esparraguera

Estimades famílies;

El passat mes d’octubre, els alumnes de primer A i primer B vam realitzar la primera sortida escolar d’aquest curs. Vam visitar l’Hípica d’Esparreguera, on vam conèixer als cavalls i ponis que viuen allà.

En primer lloc, els monitors ens van fer una ruta guiada per veure les instal·lacions, explicant-nos de què s’alimenten els cavalls i ponis, on dormen, què és el que no els hi agrada, de quin color són…

Tot seguit vam fer una sèrie de jocs cooperatius abans que arribés el moment més especial del dia: muntar en poni i raspallar-los!

Després de dinar, encara vam tenir temps per fer una petita caminada pel bosc abans de marxar a casa. Una experiència fantàstica!