Celebració de la Festa de la Castanyada

Avui hem tingut un dia realment intens.

Els alumnes de sisè han ajudat a Maria la Castanyera a ficar totes les castanyes a les paperines i a preparar les safates de panellets i de fuits de la tardor. Els nens i nenes de cicle Superior també han fet una petita representació de teatre als més menuts dinfantil al gimnàs.

Després del pati tots els infants han passat pel vestíbul i han recollit de mans de la castanyera i dels seus ajudants les castanyes.

A l’hora del menjador, tots i totes han gaudit d’un postre especial de macedònia amb xocolata. Finalment, per la tarda, hem tastat panellets, codony, carquinyolis.

Hem acabat tots tips a rebentar!!!!.

Aquí us deixem algunes fotos d’avui.

Recordeu que als blogs dels cicles, la setmana vinent es penjaran moltes més.

Bon cap de setmana i fins dimarts 2 de novembre!!

Escola Màrius Torres