Xerrada sobre Orientacions en Salut Mental

Estimades famílies;

El proper 6 d’abril, a les 17:30h, us oferim a l’escola una xerrada-taller sobre orientacions i estils educatius de les famílies. El taller pertany al Programa d’acompanyament de les famílies promogut per l’Ajuntament de l’Hospitalet amb la col·laboració de la Fundació Orienta i s’impartirà a càrrec del Sr. Andreu Donato, psicòleg, i la Sra. Marta Mascarell, treballadora social del CSMIJ.

Es tracta d’un espai de debat sobre estils educatius de les famílies i orientacions per la millora de la nostra pràctica com a mares/pares.

Comptarem amb servei de guarderia gratuït per infants de 3 a 12 anys.

És molt important la vostra assistència. Des de l’Escola estem posant molt esforç en la vinculació de les famílies i pensem que aquest és un bon recurs per potenciar la vostra participació. Animeu-vos!

Podeu fer la inscripció en el següent enllaç: