Tàndem: fem teatre!

Com ja sabeu, l’escola està dintre del projecte Tàndem amb institucions de la ciutat de l’Hospitalet de Llobregat. Nosaltres compartim el “Tàndem” amb el Teatre Joventut, on el proper dimarts dia 13 de juny l’alumnat de quart, cinquè i sisè us presentarà les obres que s’han estat preparant des de setembre! Dues persones de l’Escola Municipal de Música-Centre de les Arts de l’Hospitalet ens han ajudat en aquesta tasca: el Jose i la Gemma, als quals estem molt agraïts.

Per descomptat, totes les famílies i personal de l’escola esteu convidats a l’estrena.