PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA DEL CURS 2020/21

INSTRUCCIONS PER A LA PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA DEL CURS 2020/21
Presentació de la sol·licitud de preinscripció
1. Sol·licitud telemàtica del 13 al 22 de maig al portal S’ha d’enviar al correu de l’Escola escollida en primer lloc el resguard de la preinscripció i la documentació acreditativa adjunta (escanejada o fotografiada) . L’Escola ha de contestar justificant la recepció de la sol·licitud. Correu escola Màrius Torres a8033560@xtec.cat

2. Presencial a l’Escola del 19 al 22 de maig amb cita prèvia. La cita es concertarà al telèfon de l’escola (93 440 92 66) a partir del dia 13 en horari de 9 a 13:30h.
Documentació acreditativa per la preinscripció
• Original i còpia del llibre de família. Si l’alumne està en situació d’acolliment, la resolució del Departament de Treball Afers Socials i Famílies.
• Original i còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a) Si el sol·licitant es estranger la targeta de residencia on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris el document d’identitat del país d’origen.
• Original i còpia del DNI de l’alumne si en té.
Barem

Documentació pel barem
– Si el domicili habitual no coincideix amb el del DNI, amb la tarja de residencia, amb el NIE, o persones estrangeres sense NIE cal certificat municipal de convivència de l’alumne/a.
– Domicili del lloc de treball, cal còpia del contracte laboral o un certificat emès per l’empresa. En cas de treballadors autònoms, el domicili acreditat a l’Agència Tributària.
– Acreditació de ser beneficiari de la prestació econòmica de la renda garantida de ciutadania.
– Original i còpia del certificat o targeta acreditativa de la discapacitat.
– Original i còpia del títol de família nombrosa vigent.

Us deixem un vídeo de la preinscripció escolar: