NOTIFICACIÓ CONVOCATÒRIA AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR CURS 2019-2020

Us informem que ja està publicada la convocatòria de beques de menjador pel proper curs.

Les bases, amb la documentació que cal aportar, estan penjats a la pàgina web i a la porta principal de l’escola.

El termini de presentació d’aquestes sol·licituds serà abans del 7 de juny de 2019.

Adreceu-vos a la secretaria del centre dins del termini i us facilitarem l’imprès de sol·licitud que haureu d’omplir.

Recordeu que de les sol·licituds d’alumnes que ja eren al centre al curs passat i NO han variat els membres de la unitat familiar, només serà necessària la fotocòpia dels documents d’identitat que hagin variat.

L’horari: De dilluns a divendres de 8:30h a 13:00h i de 15:00 a 16:15 h