CONCURS PROVES CANGUR 2018

Un any més els nens i nenes de cinquè i sisè de la nostra escola, han participat en el concurs matemàtic Cangur celebrat a tota Catalunya.
Aquest any hem tingut la grata sorpresa que una de les nostres alumnes l’Andrea Crespo de sisè B, ha estat una de les guanyadores, obtenint la màxima puntuació.
El premi que s’ha emportat ha estat un diploma, una medalla d’or i una estada de 3 dies en unes convivències lúdic-matemàtiques.
Esperem que els alumnes s’engresquin i que la participació de l’any vinent sigui més nombrosa.
Animeu-vos!!!