Celebració de les proves Cangur

El passat dimecres 20 de juny vam realitzar un acte de reconeixement pel premi guanyat al concurs matemàtic Cangur de la nostra alumna Andrea Crespo, així com de la resta dels participants.
Vam tenir la grata visita de l’alcaldessa de l’Ajuntament de l’Hospitalet, Núria Marín, del regidor d’educació, Jaume Graells, l’assessor del regidor, Lluís Esteve i de l’inspector, Josep Pons.

Un acte de reconeixement a l’alumnat participants a les Proves Cangur, un concurs matemàtic que es realitza a tot Catalunya, en que la nostra alumna, Andrea Crespo, ha quedat en primera posició dins la seva categoria.

Gràcies a tots i totes per l’esforç.
Felicitats Andrea!!