Convocatòria de vaga el dijous 28 d’octubre

Benvolgudes famílies,

S’ha convocat  una jornada de vaga adreçáda al professorat i tot el personal de les administracions públiques per al proper 28 d’octubre. Tot i que l’escola garanteixi el serveis mínims i es mantinguin els grups estables de convivència, el dijous 28 es pot veure afectada l’activitat docent.

Atentament,

Equip Directiu Escola Màrius Torres

Apreciadas familias,

Se ha convocado una huelga de maestros, personal de servicios y de todo el personal de administraciones públicas para el jueves 28 de octubre. Aunque la escuela garantice unos servicios mínimos y se mantengan los grupos de convivencia estable, el jueves 28 la actividad docente podria verse afectada.

Atentamente,

Equip Directiu Escola Màrius Torres