Calendari de la Preinscripció 2023-2024

Presenta la sol·licitud de preinscripció i fes el seguiment

• Del 6 al 20 de març de 2023 (a partir de les 9 hores): presentació de sol·licituds Les sol·licituds fora de termini perdran totes les prioritats que haurien pogut tenir a l’hora d’obtenir plaça. Els criteris de prioritat serveixen per donar un puntuació a cada sol·licitud.
  • 21 d’abril de 2023: llista de sol·licituds amb puntuació provisional. Llista ordenada alfabèticament amb la puntuació.
  • Del 21 al 27 d’abril de 2023: presentació de reclamacions. Si hi ha alguna errada o anomalia en el barem assignat, pots presentar una reclamació (utilitzant l’eina electrònica per adjuntar reclamacions).
  • 3 de maig de 2023: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions, amb la puntuació i el número de desempat corresponent.
  • 9 de maig de 2023: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts
  • 11 de maig de 2023: llista ordenada. Després del sorteig, la llista s’ordena per les puntuacions de cada sol·licitud, de més a menys.
  • Del 29 de maig a l’1 de juny de 2023: ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre. Sol·licituds que s’ha marcat expressament assignació d’ofici, poden ampliar les peticions originals i demanar places en centres que en tinguin de disponibles.
  • 9 de juny de 2023: oferta final de places escolars. Publicació del nombre de places escolars per centre i curs definitiva.
  • 12 de juny de 2023: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.

Formalitza la matriculació

Del 20 al 28 de juny de 2023: matriculació. Un cop s’ha publicat la llista final d’alumnes admesos en cada centre, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *