L’alumnat de cicle mitjà ha pogut gaudir del tancament del projecte del Mario Car, treballat a través de racons competencials, amb una petita jornada esportiva en què han posat a prova el reglament del joc, el circuit i els cotxes que ells mateixos han construït. Ha estat una experiència vivencial i molt competencial, que ha combinat creativitat, treball en equip i aplicació real del que han après.
https://drive.google.com/drive/folders/11LU1W3YrW_xN28hIhA4YqGy3hLLAJiOB?usp=sharing


