JA TENIM PORTADA I CONTRAPORTADA DE L’AGENDA ESCOLAR DEL CURS VINENT!

Des de fa uns anys, les classes de 3r proposen la tapa i la contratapa de l’agenda escolar per al curs següent. Aquest any, degut a les circumstàncies, hem hagut d’adaptar-nos una mica i l’AFA ha organitzat un concurs de tapes i contratapes on han participat infants de Cicle Inicial i Cicle Mitjà.

Després amb tots els dibuixos que van arribar hem fet una votació entre els nens i les nenes de Cicle Superior, que amb els seus vots han decidit que la tapa sigui la que va proposar l’Emma Rigau:

I que la contraportada sigui una composició doble amb les propostes del Nico Cataño i l’Helena Olmedo:

Moltes gràcies a tots per participar, tant fent dibuixos com amb les vostres votacions! Ens heu fet tenir una agenda ben xula per l’any vinent! 😛

1. Jose Ignacio Gonzalez pison

Enhorabona! Molt creatius…i a banda jo veig representat l’edifici anexe i ens dona ocasió de tenir present la nostra reivindicació … durant tot l’any….!!!
    Somniant, somniant … algun dia es posarà al servei de la comunitat.