CURS 23-24

En aquest apartat de la web, trobareu informació referents a l’actual curs escolar:

• EQUIP HUMÀ: Pàgina web on hi ha una descripció dels professionals que treballen a l’escola.
  • CALENDARI DEL CURS: Pàgina web on hi ha la relació dels dies lectius i festius. També trobareu un PDF amb el calendari per si us el voleu descarregar, o imprimir i tenir més a mà.
  • CALENDARIS DE LES COMUNITATS: Pàgina web on hi ha els calendaris de les tres comunitats. El podeu afegir al vostre google calendar per tenir les sortides, activitats complementàries. L’anem actualitzant al llarg del curs.
  • LLIBRES I MATERIALS: Pàgina web on hi ha la relació de llibres que utilitzaran els alumnes en els diferents cursos, i el material que necessiten dia a dia.
  • CONSELL ESCOLAR: Pàgina web on hi ha els components del nostre consell escolar i les convocatòries i acords de les diferents reunions realitzades.

Logotip entitat