Llibres i material educatiu

Pots consultar o descarregar el document fent clic a sobre del següent enllaç:

LLIBRES DE TEXT 23-24 (PDF 🔗)

Us demanem que mantingueu adequadament el folre dels llibres i que insistiu als vostres fills/es perquè en facin un bon ús (que és també un gran valor educatiu).

NO es poden guixar.

L’equip docent transmetrà reflexions als alumnes per tal de fer un ús acurat d’aquests materials, una tasca que cal continuar a cas.

Totes les famílies que vulguin participar-hi s’hauran d’adreçar a l’AFA L’alumnat que no s’ha acollit al programa RE-PASSA’L, portaran els llibres el primer dia de curs.

Caldrà que TOTS els materials estiguin marcats amb el nom i cognom de l’infant.

Si calgués algun material puntual per alguna activitat / sortida ja us avisarem a través dels mitjans establerts: agenda o correu electrònic.

INFANTS D’INFANTIL (I3, I4 i I5):

• Bata: per utilitzar els dies que facin activitats que es puguin embrutar.
  • Ampolla d’aigua
  • Dies de psicomotricitat: xandall i bambes amb velcro.
  • Petit esmorzar saludable dins d’una carmanyola o embolcall reutilitzable (eviteu el paper d’alumini). Els dimecres portem fruita per esmorzar.
  • Motxilla (no es poden portar motxilles de rodes).

INFANTS COMUNITAT DE MITJANS (1r, 2n i 3r):

• Bata: per utilitzar els dies que facin activitats que es puguin embrutar.
  • Ampolla d’aigua que podrà reomplir-se a les classes/lavabos quan calgui. Eviteu les ampolles de vidre. I comproveu sovint que tanca bé.
  • Agenda dins la motxilla (no s’ha de quedar mai ni a casa ni a l’escola).
  • Dies d’educació física: xandall i bambes amb sola blanca.
  • Motxilla (no es poden portar motxilles de rodes).
  • Piscina de 1r: banyador, xancletes, casquet de bany, tovallola i/o barnús, necesser amb els estris de neteja personal (pinta o raspall).

INFANTS COMUNITAT DE GRANS (4t, 5è i 6è):

• Agenda dins la motxilla (no s’ha de quedar mai ni a casa ni a l’escola)
  • Un estoig que omplirem a l’escola amb el material necessari per a poder treballar. D’aquesta manera, cada alumne tindrà el seu material individual. Les mides aproximades seran de 12 x 20cm.
  • Motxilla (no es poden portar motxilles de rodes).
  • Dies d’educació física: xandall i bambes amb sola blanca.

AFA:  Projecte de socialització de llibres

(si vols més informació, consulta el següent enllaç: projecte RE-PASSA’L 23-24 🔗)

RE-PASSA’L: PROJECTE PER A LA REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT

El projecte RE-PASSA’L és un programa de reutilització de llibres de text. Promou els valors de la solidaritat, la responsabilitat, el respecte al bé comú, la cooperació i la sostenibilitat. A més a més, té com a objectiu reduir la despesa familiar, amb un estalvi per a les famílies.

Consisteix a reutilitzar els llibres que a final de curs es trobin en bon estat i obtenir els llibres de text i els quaderns d’exercicis nous a preus més reduïts pel fet de comprar-los en grup. Els quaderns d’exercicis s’adquireixen nous cada any perquè no es poden reutilitzar.

L’adhesió a aquest projecte és totalment voluntària, tot i que cal ser membre de l’AFA per poder beneficiar-se’n.