Què fem?

L’objectiu de l’escola és educar de manera harmònica la persona, és a dir, en els aspectes intel·lectuals, afectius, socials i ètics. Per tant:

• Ens proposem facilitar la transmissió de coneixements i despertar la curiositat dels alumnes alhora que els ajudem a aprendre i a desenvolupar les capacitats i les competències, actituds, hàbits i motivacions que els permetin seguir aprenent tota la seva vida.
  • Remarquem el tracte individualitzat i personalitzat i l’acceptació de diferents ritmes i capacitats.
  • Eduquem per a la igualtat entre nens i nenes, per la superació de les discriminacions per raó de gènere i per la creació d’unes mateixes oportunitats per a tots i totes.
  • Fomentem l’esperit de superació personal, alhora que accentuem la col·laboració i el treball en equip.
  • Estimulem en els alumnes els valors d’una societat democràtica, una societat viva, que evoluciona: solidaritat respecte l’altre, actitud de diàleg, esperit crític i responsabilitat.
  • Eduquem intentant trobar un punt d’equilibri entre el desenvolupament harmònic de les seves capacitats i el nivell d’exigència i el respecte per les normes.
  • Entenem l’infant com a individu i la importància de formar part d’un grup.

El nostre PEC en imatges: