JORNADA DE QUINTOS

La Comunitat de Grans de l’escola va participar amb el grup Sènior d’una jornada de Quinto ben interessant.
Va ser molt divertit i interessant i dóna continuïtat a l’iniciativa que es va proposar de fer trobades periòdiques per tal d’enriquir les relacions.
Conèixer-nos grans i petits és… Llegeix més»

8M AL LLEBEIG

El divendres 8 de Març es van realitzar activitats relacionades amb el dia de la dona.
A partir de llibres, de reportatges d’InfoK, d’enquestes realitzades pel propi alumnat o de debats en grup,  parlem del per què del 8M, fem visibles les nostres necessitats i… Molt… Llegeix més»

INICI DEL SEGON TRIMESTRE

Al Llebeig hem començat el trimestre i l’any amb les piles carregades i moltes ganes de nous projectes i fantàstiques experiències.
Aquest mes de gener hem fet sortides d’entorn, hem participat en tallers (alumnat i famílies) d’educació sexual i afectiva, hem muntat i instal·lat més caixes… Llegeix més»

VISITA ESPECIAL

El divendres dia 1 de desembre vam tenir una visita molt especial a l’escola:  unes mestres que van estar al Llebeig durant una etapa molt llarga de la seva vida. De fet podem dir que el Llebeig és el que és gràcies a elles, ja… Llegeix més»