Benvolgudes famílies,
Us recordem que el dilluns 17 de gener de 2022 a les 18:30 h torna el servei municipal de l’Escola de Pares i Mares amb la xerrada-taller Recursos i estratègies per posar límits a casa.
L’activitat tindrà lloc al Local d’Entitats municipal ubicat a la plaça Fòrum Palatiolo (antic centre parroquial).
Aquesta proposta de xerrada arriba per atendre els neguits després d’aquests dies festius d’excessos, i també vol atendre els dubtes que hi ha davant les noves situacions on l’habitatge familiar s’ha convertit en un espai on hi han de conviure nous usos o noves necessitats compartides.
La xerrada-taller va a càrrec de la Fundació Agi, és gratuïta i no cal inscripció prèvia. Per assistir a l’activitat és obligatori dur la mascareta en tot moment i seguir els protocols sanitaris vigents.
Podeu consultar la programació completa de les xerrades programades aquí: https://www.palafolls.cat/pl70/actualitat/noticies/id1530/el-servei-municipal-de-l-escola-de-pares-i-mares-torna-aquest-dilluns-18-d-octubre.htm
Us hi esperem!


