Comencem l’Educació Vial

A l’hora de Coneixement del Medi hem treballat l’educació vial.

A la primera sessió vam veure uns vídeos on es plantegen diferents situacions als alumnes sobre com comportar-se al carrer quan som vianants i quan anem amb bicicleta o patinet.

Tu què faries?

També ens han explicat un conte: “La carretera bona” d’en Joan Barril.

lacarretera

 

Ens han repartit un  llibret amb un test sobre les normes de conducta del vianant per aprendre-les.

risc_seguretat_vianants1

Per acabar la sessió a Medi, ens han repartit un joc de parelles per pintar i retallar, així podrem jugar a casa amb la família.

Una altra de les activitats per treballar l’educació viària va ser la visita dels policies: Lluís, Jaume i Jordi, ens ha agradat molt!!!

Vam visionar tres vídeos més de: “Tu què faries?” i, per grups, vam comentar què faríem, per després, fer una posada en comú dels diferents grups per mitjà d’un portaveu.

Mentre fèiem els comentaris, anàvem sortint d’un a un a fora per fer una activitat.

Encara ens queda una sessió més, on la policia de Palafolls ens muntarà un parc mòbil i posarem en pràctica tot el que hem après.

A continuació teniu els enllaços per visualitzar les fotos de la visita de la policia:

Educació vial 3rA

Educació vial 3rB

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut