Apa, quin àpat

Com ja sabeu el nostre centre està inscrit en el Pla de promoció de fruites, hortalisses i llet, engegat per la Generalitat de Catalunya des del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació.

Dins d’aquesta campanya neix l’acció Apaquin àpat, destinada a pares i mares i professors on, mitjançant una xerrada participativa, es pretén incrementar i consolidar el consum de fruites i làctics, així com millorar els hàbits alimentaris de la població infantil. Mitjançant aquestes xerrades, oferim a les famílies eines per introduir les fruites, hortalisses i llet en el seu menú setmanal de forma correcta i divertida. A més, durant la xerrada es realitzarà un showcooking, és a dir, una demostració de com preparar una recepta saludable que podran tastar in situ.

En el següent enllaç trobareu les fotos de la primera sessió. La següent sessió serà el dimarts 21.5.19 a les 16:45h, us animem a que vingueu i gaudiu del taller!

Apa, quin àpat!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut