Un curs més, l’Escola Les Ferreries participa en el Programa Escolar de Fruita i Hortalisses, promogut pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, amb la col·laboració dels Departaments de Salut i Educació, i el suport de la Unió Europea.
Aquest programa té com a objectiu distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca a l’alumnat d’educació infantil i primària (de 3 a 12 anys) dels centres educatius que hi participen.
🎯 Objectius del programa
-
Fomentar hàbits alimentaris saludables oferint fruita gratuïta durant l’esmorzar o el berenar a l’escola.
-
Donar a conèixer els beneficis de consumir fruites i verdures, així com la seva varietat, producció i estacionalitat.
-
Promoure el consum de fruita com una alternativa saludable davant d’altres aliments amb menys valor nutricional.
-
Afavorir la salut dels infants i potenciar una alimentació equilibrada, juntament amb la pràctica del joc actiu.
-
Reduir el consum de llaminadures, brioixeria industrial, begudes ensucrades i videojocs sedentaris.
🍐 Distribució de fruita del curs 2025-2026
Durant aquest curs, l’escola rebrà entregues mensuals d’octubre a juny, amb racions de fruita i/o hortalisses fresques per a cada infant d’educació infantil i primària:
-
Octubre: Poma vermella i pera.
-
Novembre: Plàtan, pera i mandarina
A través d’aquest pla, volem continuar educant en salut i sostenibilitat, fomentant el gust per les fruites i les verdures de temporada. 🌿
🔗 Més informació:


