REUNIÓ FAMÍLIES DE 4T
Benvolgudes famílies, Us pengem la presentació de la reunió d’avui. Esperem que sigui de la vostra ajuda. Presentació Vídeo 4t A Vídeo 4t B Una abraçada, Marian i Jesika
REUNIÓ FAMÍLIES DE 4T Llegeix més »
Benvolgudes famílies, Us pengem la presentació de la reunió d’avui. Esperem que sigui de la vostra ajuda. Presentació Vídeo 4t A Vídeo 4t B Una abraçada, Marian i Jesika
REUNIÓ FAMÍLIES DE 4T Llegeix més »
Bona nit famílies, Avui hem finalitzat el nostre projecte intercicle sobre la diversitat. Hem treballat sobre les barreres visuals, auditives, comunicatives… També hem reflexionat sobre com som de diferents les persones i alhora hem donat molta importància al fet de ser amables. Després de fer molts jocs i activitats variades com entrevistar una persona cega,
I5B i 3rB Projecte Intercicle Llegeix més »
Benvolgudes famílies, Avui hem fet aquesta sortida a la Casa de les Abelles i en Ramon, la Cèlia i la Bruna ens han explicat quin paper tan important tenen les abelles al nostre planeta. Tenim molta feina a fer per conservar el nostre medi. Aquí us deixem les
3r Sortida la Casa de les Abelles Llegeix més »
Bona tarda famílies, Gràcies al programa de la fruita a l’escola hem pogut gaudir de la sortida d’avui. Hem fet un tastet de productes ecològics i de quilòmetre 0. També hem visitat un hort i una petita granja. Aquí us deixem les fotografies. Gràcies Flor, Marian i Jesika
3r Sortida Can Cigarro Llegeix més »
Avui els alumnes de tercer s’han convertit en arqueòlegs. Ho hem gaudit molt. Us deixem les fotografies. Marian i Jesika
3r Fem d’arqueòlegs!!! Llegeix més »
Bona tarda famílies, Avui hem viscut una experiència immersiva espectacular. Aquí us deixem les fotografies. Gràcies. Marian i Jesika
3r Sortida Ideal Tutankamon Llegeix més »
Bon dia famílies, Tal i com vam explicar a la reunió d’inici de curs, ens agrada comptar amb la vostra participació en el procés d’ensenyament i aprenentatge dels vostres infants. Avui ens ha fet una xerrada súper interessant el tiet de la Valentina, que és arqueòleg. Ens
3r Xerrada Antic Egipte Llegeix més »
Aquest matí hem visitat l’Ajuntament de Palafolls. Ha estat un plaer. Molt agraïts i agraïdes. Aquí us deixem les fotografies. Marian i Jesika
3r Visita l’Ajuntament Llegeix més »
Benvolgudes famílies, Aquí us deixem la presentació de la reunió d’avui. Al final hi ha l’enllaç dels vídeos sorpresa. Petons i bon curs. Marian i Jesika
3r Reunió de famílies Llegeix més »
Hola famílies, Aquesta tarda hem iniciat el projecte de l’Antic Egipte amb l’ajuda dels germans i les germanes grans. Ens ho hem passat molt bé. Moltes gràcies germanets i germanetes. Aquí teniu les fotos Marian i Jesika.
3r Gimcana Antic Egipte Llegeix més »