DIVENDRES DE CARNESTOLTES. CICLE MITJÀ
El passat divendres vam celebrar a l’escola el carnestoltes. Ens ho vam passar d’allò més bé, primer fent una desfilada i després una gran festa on vam ballar i divertir-nos molt. A continuació us deixem les fotos de les diferents classes. Divendres de Carnestoltes
DIVENDRES DE CARNESTOLTES. CICLE MITJÀ Llegeix més »









