Iniciem l’11a Setmana de l’Activitat Física i la Salut! 💚🤸‍♀️🍏

Avui hem començat amb moltes ganes i il·lusió la 11a edició de la Setmana de l’Activitat Física i la Salut (SAFS), una proposta que ja és tot un clàssic a la nostra escola i que any rere any ens omple d’energia i bons moments.

Durant tots els dies, els nens i nenes de tots els nivells gaudiran d’activitats diverses relacionades amb el moviment, l’alimentació saludable, el benestar emocional i la vida activa. És una gran oportunitat per fomentar valors com la salut, la convivència i la superació personal.

📸 Com ja és habitual, cada dia anirem actualitzant els àlbums de fotografies per nivells, perquè pugueu veure com s’ho passen de bé els vostres fills i filles participant en les activitats de cada jornada.

🔗 Accediu als àlbums aquí:

Gràcies a tota la comunitat educativa per fer possible aquesta setmana tan especial. Continuem sumant salut, moviment i somriures! 💪🏼😄

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut