Robots a Cicle Mitjà

Les i els alumnes de cicle mitjà de l’escola Les Eres de Rasquera, dintre del projecte interdisciplinari dels robots, hem realitzat un taller de creació de robots.

Aprofitant la celebració de la setmana del reciclatge i que la nostra ZER hi participàvem creant un giny amb paper o cartró reciclat, nosaltres vam decidir  crear un robot pintor.

Aquest taller ens ha permès conèixer els diferents sistemes que formen els robots: sistema mecànic, el sistema elèctric i el sistema de control. El nostre robot no tenia sistema sensorial ja que és un aparell senzill.

Les xiquetes i els xiquets van aprendre molt i, tot i que algun treball era minuciós i requeria de molta paciència, estaven tots i totes motivats i motivades per veure les nostres petites creacions. I aquest va ser el resultat: