Orientacions per a Educació Infantil

TASQUES CONFINAMENT
SEGONA SETMANA del 30 de març al 3 d’abril

Famílies, les mestres d’Educació Infantil us volem fer arribar tot un seguit d’activitats que creiem que us poden ser útils aquesta setmana per a realitzar amb els vostres fills i les vostres filles. A més de les que teniu de la setmana passada (les recomanacions específiques per a cada nivell) que seria bo que tambè les anèssiu treballant. Que poden fer els nens i les nenes:

➤ La primera podria ser decorar una caixa ( de sabates, de folis, …) en la qual aniran col·locant les diferents activitats que vagin fent, i quan tornem cadascú tindrà el seu recull d’activitats fetes durant el confinament, per ensenyar als seus companys i companyes.

➤ Us recordem l’enllaç per Instagram d’ UN CONTE AL SAC ,cada dia mini sessió de contes en directe per als petits, segur que els agrada.També proposa activitats plàstiques prèvies relacionades amb el conte que explicarà la propera sessió.
Instagram: https://www.instagram.com/uncontealsac/

ENDEVINA, ENDEVINALLA …
TAQUES NEGRES A L’ESQUENA
I VESTIT DE COLOR VERMELL
DUES ALES JUGANERES
PER VOLAR COM UN OCELL.

QUI SÓC?
Feu un dibuix (a un full, pissarra ) amb la solució de l’endevinalla, també podeu escriure el nom!

ACTIVITAT MANUALITAT DE PASQUA. Escollir-ne una per a fer. Exemples:

● Gotets d’animals

● Ous de pasqua amb pasta de sal

● Corona amb ous de Pasqua

EDUCACIÓ FÍSICA – El mestre OTTO us fa unes recomanacions generals per a tot el temps de confinament.

S’ aconsellen una sèrie de pautes a seguir respecte a l’activitat física, hàbits saludables i higiene personal adaptat a la situació personal de cada familia. Activitats i hàbits molt senzills a seguir en espais reduïts. Fer un planning diari on es van alternant les activitats sedentàries amb les activitats físiques( activitat física/ descans). Intentar no estar en posicions sedentàries( assegut, estirat) més d’ una hora seguida. Caminar per la casa, pel jardí, córrer ritme suau, petits circuits amb obstacles, saltar corda. Jocs amb pilota, amb pala o raqueta. Videojocs actius. Ballar, fer coreografies, seguir ritmes amb mans i peus amb música. Utilitzar aplicacions a la web sobre exercicis físics i jocs actius per a poder fer a casa o en espais reduïts. Seguir una bona higiene corporal, menjar adequadament i mantenir una bona postura. En resum, estar actius tot el temps que sigui possible adaptat a les circumstàncies personals de cada familia.

ANGLÈS

Review the colours in English!
Pinteu els cors que estan en blanc del mateix color que els que teniu a la primera pàgina. Desprès, els podeu retallar i jugar al Joc del dòmino . Podeu fer
parelles de color amb color, color amb paraula, … Aquí teniu el PDF per descarregar-vos el joc: INFANTIL Joc-dòmino.

Let’s dance!!
Cançó “If you’re happy”, Super Simple Songs https://youtu.be/l4WNrvVjiTw . Escolteu, balleu i canteu aquesta cançó. Molts ja la coneixeu!
Si us animeu, també podeu gravar-vos amb el mòbil o tablet i enviar-ho a la vostra mestra! Serà divertit!

● Si heu fet alguna activitat relacionada amb EASTER i ens la voleu ensenyar, ho podeu enviar a la vostra tutora! 🙂

Recordeu de guardar tot el que feu, tant dibuixos com fitxes, manualitats,fotos … tot dins la vostra capsa !
UNA FORTA ABRAÇADA I CUIDEUS MOLT !
Sandra i Paqui