XXI TROBADA DE CORALS

El dimecres 19 d’abril l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior de la ZER FONT DE L’AIGUADI, van anar al Teatre Felip Pedrell de Tortosa per a participar en la XXI Trobada de Corals. Van cantar una de les cançons de la Cantata “So de Lluna” amb el títol “L’avui és aquí” del Petit Taller de Cançons junt amb els companys de l’escola de Ginestar. També van cantar tres cançons més que van compartir amb les altres escoles que van participar: Mirall de Pau, Lluna Bruna i Feliçorionak.

Per la tarda, després de dinar, van anar a la Universitat Rovira i Virgili a fer unes activitats amb l’alumnat de Magisteri sobre el cicle d’aigua i diferents activitats relacionades amb les noves tecnologies. També ens van ensenyar tota la Universitat.

Esperem que gaudiu de l’actuació!