FESTIVAL DE NADAL 2020

El divendres 18 de desembre al matí a l’escola Les Eres de Rasquera, la màgia del Nadal va aparèixer quan els ulls dels alumnes s’il.luminaven a l’entrar al Centre Cívic per realitzar l’esperat festival de Nadal, tot i que aquesta vegada seria diferent. Els va encantar veure-hi tot l’escenari preparat  i decorat amb els plafons del fons guarnits, l’arbre de Nadal amb les llumetes enceses, els llaços de colors, les sanefes d’estrelles, el grèvol, la molsa, els floquets de neu…

Tot l’alumnat va recitar poemes i també va cantar i ballar les nadales preparades molt emocionats i emocionades, amb força i moltes ganes, enlairant el Centre Cívic com si hi hagués tota la gent del poble, familiars i amics.

Allò que diuen que la màgia existeix, és ben cert!!! I per no deixar-vos indiferents, a continuació, us deixarem les actuacions dels alumnes d’Educació Infantil i alumnes de Primària. Esperem que us agradin!!!

TAN SOLS DIR-VOS QUE FELICITEU ALS VOSTRES FILLS I FILLES-ALUMNES, PERQUÈ A MÉS DE LA VOSTRA PRESÈNCIA AL CENTRE CÍVIC, HI FEIEN FALTA ELS VOSTRES APLAUDIMENTS, XIULADES I CRITS DE SATISFACCIÓ QUE SÓN ELS QUE REALMENT TAMBÉ OMPLEN DE SATISFACCIÓ I DE RECONEIXEMENT LA FEINA QUE ES REALITZA EN EL DIA A DIA A L’ESCOLA, AIXÍ QUE…NO US OBLIDEU DE FELICITAR-LOS/LES!!!!

GRÀCIES!

NADALES EN CATALÀ