Setmana Bio a Infantil

La setmana del 16 al 20 d’octubre es va celebrar la setmana Bio a l’escola les Eres de Rasquera.

ACTIVITATS BIO LLAR: Els alumnes de la llar van fer les següents activitats:

El dilluns 16 al matí van fer una activitat que es deia “safata d’experimentació”.

A les 12:00h van fer el taller de moviment expressiu Río Abierto.

El dimarts 17 van fer el taller de ioga. A la tarda van fer el taller d’esport amb el Martí Margalef.

El dimecres 18 van rentar animals de joguina.

El dijous 19 van sembrar fesols.

El divendres 20 van escoltar el conte de l’Elmer.

ACTIVITATS BIO INFANTIL:

El dilluns 16 al matí els alumnes d’infantil van fer el taller d’hort. A les 12:00h van fer el moviment expressiu Río Abierto.

El dimarts a la tarda de 16h a 17h van fer tarda d’esport.

I per acabar el divendres 20 van fer lun circuit al pati.

Aquestes son les activitats que van fer els alumnes d’infantil i la llar durant la setmana BIO al centre.