Preinscripció Curs 2023-24

Benvinguts al nou portal de preinscripció del Departament d’Educació

Benvolgudes famílies!

Per tal de facilitar el procediment per realitzar la preinscripció telemàticament us adjuntem una sèrie d’informació que us pot ajudar en el procés de preinscripció i matrícula del curs 2023-24. Tota aquesta informació la podeu trobar a https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici.

La sol·licitud de preinscripció, s’ha de presentar del 6 al 20 de març de 2023 i has d’adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui. La documentació que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds, la pots afegir del 21 al 22 de març de 2023.

Si no l’has pogut presentar en les dates indicades, pots fer el tràmit a partir del 27 de març i fins el 27 d’abril de 2023. En aquest cas seran sol·licituds fora de termini i s’assignaran posteriorment a les presentades en termini.

La sol·licitud l’has d’emplenar i presentar en línia. Pots fer-ho des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet.

Documentació identificativa:

• Certificació electrònica de la inscripció de naixement o llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
      Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
    • El DNI o NIE del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne/a si s’utilitza la sol·licitud en suport informàtic. Si és estranger s’haurà d’adjuntar el passaport o, si és estranger d’un país membre de la Unió Europea, el document d’identitat del país d’origen.

De manera excepcional, es poden acreditar les dades d’identificació o de filiació de l’alumnat estranger amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o la directora del centre educatiu corresponent valorarà i examinarà la documentació presentada.

El codi del nostre centre és 43005534, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.

A continuació, adjuntem una infografia del calendari i procés de preinscripció i matrícula.

Recomanem que llegiu la Guia per a la preinscripció en línia i matrícula del curs 2023-24: https://preinscripcio.gencat.cat/web/.content/ajuda/guia-preinscripcio-ca.pdf

Facilitem també els enllaços a la pàgina web de la sol·licitud:

Per qualsevol dubte, no dubteu en contactar amb nosaltres al 977409404 o enviar un correu electrònic a e3005534@xtec.cat.