Preinscripció curs 2022-23

Benvolgudes famílies!

Per tal de facilitar el procediment per realitzar la preinscripció telemàticament us adjuntem una sèrie d’informació que us pot ajudar en el procés de preinscripció i matrícula del curs 2022-23.

La sol·licitud de preinscripció és electrònica i es pot fer des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet, accedint al web preinscripcio.gencat.cat.

Cal que el pare, la mare o el tutor o tutora legal que faci el tràmit tingui una eina d’identificació digital, com pot ser la T-CAT, el DNI electrònic, el sistema Cl@ve o l’IdCAT Mòbil.
Si no es pot obtenir una identificació digital, s’ha d’utilitzar la sol·licitud en suport informàtic, en què caldrà adjuntar la documentació identificativa de la persona sol·licitant per motius de seguretat.

Documentació identificativa:

• Si s’utilitza la sol·licitud electrònica, en el cas d’alumnes ja escolaritzats a Catalunya, cal especificar-hi el número identificador del Registre d’alumnes de Catalunya (RALC), i no cal aportar cap document identificatiu perquè les dades ja consten al Registre.
  • Si s’utilitza la sol·licitud en suport informàtic (sense identificació electrònica), cal adjuntar-hi:
    El llibre de família o bé altres documents relatius a la filiació.
    El document d’identitat del pare, mare o tutor que presenta la sol·licitud.

El codi del nostre centre és 43005534, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.

A continuació, adjuntem una infografia del calendari i procés de preinscripció i matrícula.

A continuació adjuntem un petit vídeo explicatiu i també recomanem que llegiu la Guia per a la preinscripció en línia i matrícula del curs 2022-23: guia-preinscripcio.

Facilitem també els enllaços a la pàgina web de la sol·licitud:

Per qualsevol dubte, no dubteu en contactar amb nosaltres al 977409404 o enviar un correu electrònic a e3005534@xtec.cat.