Preinscripció curs 2021-2022

Benvolgudes famílies!

Per tal de facilitar el procediment per realitzar la preinscripció telemàticament us adjuntem unes instruccions. També adjuntem al finalitzar aquest article una Guia per seguir el procés de preinscripció i matricula del curs 2021-22.

1. Anar a la pàgina web següent clicant AQUÍ
  2. S’obrirà la pàgina web que veieu a la imatge de sota:
  3. Seleccioneu l’etapa corresponent (Infantil/ Primària).

4. Reviseu els terminis i la documentació pertinent segons el tipus de sol·licitud que feu (electrònica o amb suport informàtic).

5. Podeu fer la sol·licitud en format electrònic utilitzant el vostre identificador digital (Idcat, Clave, Tcat o DNI electrònic). En cas de no tenir-ne, també es pot fer la sol·licitud amb suport informàtic.

En emplenar la sol·licitud en format electrònic trobareu un espai que cal omplir amb l’identificador de l’alumne o alumna. Els nens que es preinscriuen a P3 o que són nous en el sistema educatiu de Catalunya encara no en tenen; per als alumnes matriculats des del curs 2015-2016 en centres educatius de qualsevol titularitat és una dada obligatòria que han de facilitar els centres on estan escolaritzats o també es pot consultar l’identificador de l’alumne a través del web del Departament d’Educació.

4. Per accedir al formulari d’inscripció, cal clicar al rectangle vermell on diu Ves-hi (teniu una captura d’imatge a continuació)i seguir les instruccions. Us deixem els enllaços a les sol·licituds de cada etapa:

5. Cal anar seguint les instruccions i omplir els buits amb la informació sol·licitada i dades personals.

6. Una vegada enviades les dades s’obté el resguard de la sol·licitudAquest resguard s’ha d’enviar per correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre(e3005534@xtec.cat) demanat en primera opció i conjuntament amb la documentació escanejada o fotografiada.

1.El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació  d’acolliment,  la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de  Treball, Afers Socials i Famílies.

2. El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitarisdocument d’identitat del país d’origen.

3. El DNI de l’alumne, si en té, tot i ser menor de 14 anys.

4. La Targeta Sanitària Individual de CatSalut.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la  documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora o la persona titular del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.

1. Per qualsevol dubte, podeu trucar al 977409404/ 676290584 o enviar un correu electrònic a e3005534@xtec.cat

Guia per la Preinscripció en línia i matrícula del curs 2021-22.