Festival Confinats

Aquest any hem fet un festival de fi de curs diferent, un Festival confinats on hem participat tota l’escola i també alumnes del centre de suport familiar Petits Genis. Aprofitem per felicitar els xiquets i les xiquetes que han participat perquè ho han fet molt bé i també felicitar a les famílies que han estat constantment implicades i col·laborant en tot el confinament.

A continuació us deixem el resultat d’aquesta setmana, el Festival Confinat:

També tenim una sorpresa que ens han volgut fer els de 6è que ja marxen de l’escola cap a l’Institut:

Esperem que us vagi tot molt bé en aquesta nova etapa!!

I dir a tota la comunitat educativa: MOLT BON ESTIU!

1. Montse

Quins artistes!!! Que tingueu un bon estiu!!! Als i les alumnes de 6è us desitgem molta sort en la nova etapa! Aviat us retrobareu amb els de 5è! Sort i gaudiu de cada moment!!