COPROES-La nostra cooperativa escolar

Aquest curs, encara que no ha estat com esperàvem degut a les circunstancies actuals que estem vivint, a Coproes hem realitzat les següents activitats: la rifa de la cistella de Nadal i la venta de manualitats durant el mercat de Nadal a Rasquera. Ens han quedat pendents la venda d’un dia a la parada al mercat del poble i muntar una parada a la Fira de Rasquera el primer diumenge de maig.

Tot i així, els nostres alumnes han iniciat com cada any la cooperativa amb molt d’entusiasme i emprenedoria. Aquestes són algunes de les accions dutes a terme durant aquest curs a la cooperativa escolar:

• A l’inici de curs es va procedir a la elecció de la junta directiva de Coproes.
  • També es van elaborar per part de tot l’alumnat possibles logos per la cooperativa i a continuació es va decidir mitjançant votació quin seria el logo definitiu.
  • Els alumnes de Cicle Superior van col·laborar en la recollida de productes cedits per les empreses i artesans del poble per l’elaboració de la cistella de Nadal.
  • Durant el festival de Nadal de l’escola, es va realitzar la rifa de la cistella de Nadal.
  • Tots els alumnes de l’escola van elaborar manualitats nadalenques per vendre al Mercat de Nadal. Els alumnes de Cicle Superior van vendre els productes a la parada del Mercat de Nadal.

A més a més, la nostra escola comparteix un Projecte d’Aprenentatge-Servei amb la URV en el que alumnes estudiants del Grau d’Educació Primària o Infantil participen al centre en diferents activitats i aprenen com funciona  la nostra cooperativa escolar en el seu dia a dia. Aquest curs han estat dos alumnes  que han col·laborat amb nosaltres.

Volem agrair l’esforç de tots els xiquets i xiquetes de l’escola, així com també de totes les famílies, botigues i artesans que han participat en aquest projecte.

Esperem poder seguir amb el projecte de la Cooperativa amb normalitat el curs vinent!

Us deixem un petit recull d’imatges de la parada al mercat de Nadal.